سلام نخست
شکرانه خداوند منان را دارم که بهره ای از آگاهی عطا نموده و این توانایی را به ما بخشیده که بتوانیم از قسمتهای از علم امروزی را که کار با کامپیوتر وجنبه های کاری آن می باشد را گرچه اندک می باشد استفاده کنیم. گرچه در وبلاگهای فارسی نیز وبلاگ دارم اما با توجه به اینکه بلاگر متعلق به شرکت گوگل بوده واحتمال نقص درآن بسیار کم وقابل اعتماد تر می باشد ، بد ندیدم که در این سایت نیز وبلاگی ایجاد کنم .
در پرشین بلاگ وبلاگی داشتم که بعد از مدتی قفل کرد و هرچه ایمیل فرستادم جوابی دریافت نکردم ودر نتیجه اکنون نمی توانم از آن استفاده کنم اما این باعث نشد که دست از کار بردارم وبه سراغ وبلاگهای دیگر رفتم که بلاگفا را تا کنون موفق یافتم . گرچه کار با بلاگر را نمی دانم اما به امتحانش می ارزد .
هدف کلی من از وبلاگ یاد داشتهای متنوع از انواع مطالب است ساده وکلی .
نظرات (0)

Post a Comment

منو
آخرين مطالب
لیست دوستان
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است